piątek, 29 marca 2019

polubiłam siebie

Nigdy od nikogo nie usłyszałam słów mówiących, że się zmieniłam. Teraz sama to sobie mówię i jest to coś, z czego jestem najbardziej dumna. Nie wiem, czy inni to dostrzegają, ale dla mnie najważniejsze jest to, że sama to widzę i uważam to za swój sukces. Przez wiele lat byłam osobą niepewną siebie, która bała się odezwać, żeby czasem przypadkiem nie powiedzieć czegoś głupiego lub też z obawy, że inni wcale nie chcą jej słuchać. Odzyskałam swoją pewność siebie, co w dużej mierze zawdzięczam pracy, która niejako zmusiła mnie do kontaktu z innymi, nie miałam wyjścia, musiałam rozmawiać z obcymi osobami, nauczyłam się na nowo mówić i przekonałam się, że są osoby, które chcą mnie słuchać. W moim przypadku było to niejako porwanie się na naprawdę głębokie wody, ale zaryzykowałam i opłaciło się. Pomogło mi to nie tylko odzyskać pewność siebie, ale co za tym idzie polubić siebie. Często słyszałam słowa, że nie możemy liczyć na to, że inni nas polubią, jeśli sami najpierw tego nie zrobimy. Nie zdawałam sobie nigdy sprawy z tego jak bardzo prawdziwe to słowa. Jak wiele zależy od tego, jak sami na siebie patrzymy, jakie jest nasze zdanie o samym sobie. Moje od wielu, wielu lat nie było najlepsze, nie lubiłam swoich zachowań, tego jak traktuję innych, co wiązało się z wieloma moimi późniejszymi problemami. Ale pozbyłam się ich, lubię to jaką osobą jestem i uważam, że mam wiele do powiedzenia i już nie zatrzymuję tego dla siebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!