sobota, 21 listopada 2015

you think I'm crying, well no i ain't

 Jakie to uczucie obudzić się pewnego dnia i zdać sobie sprawę, że miejsce, w którym jesteś nie jest tym, w którym chciałbyś być? I budzić się tak każdego kolejnego dnia? Najgorsze na świecie. Wciąż się zastanawiam, co właściwie sprawiło, że ten miniony tydzień był dla mnie tak zły. Bardzo zły. Znalazłam się w takim miejscu, w jakim jeszcze nie byłam i cieszę się, że dziś już mnie tam nie ma. Było mi ciężko samej się pozbierać, ale uznałam, że muszę być silna właśnie dla samej siebie. Ten tydzień był jaki był, ale nauczył mnie niesamowicie wielu nowych rzeczy. Chwilowa, ale stuprocentowa obojętność w stosunku do otaczającego mnie świata, w momencie powrotu uświadomiła mi, jak wielu rzeczy nie dostrzegam na co dzień. Przestałam się tak bardzo wszystkim przejmować i przez moment skupiłam tylko i wyłącznie na sobie. I to pomogło. Nie spodziewałam się tego, ale czasem sami siebie potrafimy nieźle zaskoczyć. Jestem silna, muszę być, i oby nic tego nie zmieniło.


10 komentarzy:

  1. grunt to własnie samemu zdać sobie sprawę ze swoich blędów oraz umiec wydostac sie ze złego polozenia :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie i bardzo stylowo !

    OdpowiedzUsuń
  3. you look so cute!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz, uwielbiam czytać twoje posty :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to dziwne, ale bardzo pomogło mi to, co napisałaś. Mam gorszy okres w swoim życiu i ciężko jest mi się pozbierać. Ale trzeba być silnym- masz rację!
    |BE-MY-STRENGTH|

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami trzeba się zatrzymać i zobaczyć detale, które nas otaczają. Ja ostatnio też coś byłam nie obecna :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci abyś zawsze była tak silna, mogę brać przykład z Ciebie:)
    pięknie wyglądasz♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czasami mam taki czas, w którym czuję, że nie jestem we właściwym miejscu, wtedy potrzeba czasu, wyciągnięcia wniosków i działania, aby wszystko było dobrze, tak jak tego chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bądź silna i nie daj się pokonać !
    Fajny płaszczyk :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!