sobota, 11 kwietnia 2015

blogowanie to wyzwanie


Wiosna budzi się do życia, a wraz z nią zarówno ja, jak i mój blog. Muszę przyznać, że ostatnimi czasu oboje zapadliśmy w sen zimowy, ale najwyższy czas wziąć się za siebie! Mówi się, że blogować może każdy, ale moim zdaniem blogowanie to prawdziwe wyzwanie. Trzeba umieć znaleźć czas dla bloga, a także mieć pomysł na siebie. Na wielu blogach ostatnio obserwuję posty, w których jedyne, co się znajduje to długie przeprosiny za nieobecność i przerwę. Nie rozumiem tego, naprawdę. Moim zdaniem nie na tym polega blogowanie. W ogóle zaczęło mnie niepokoić to, w jakim kierunku zmierza cała blogosfera. Wchodząc na blogi innych coraz częściej czuję się tak, jakbym przeglądała sklep internetowy. Wszędzie widzę kolaże z ubraniami, a przecież nie weszłam na bloga, po to, by oglądać przegląd jakiegoś sklepu, ale żeby przeczytać coś ciekawego, obejrzeć zdjęcia, zainspirować się stylizacją. Coraz częściej też posty są pisane tylko dlatego, że "dawno nic tu nie było, więc wypada się odezwać". Jestem na nie.

Tyle, jeśli chodzi o moje marudzenie. Dziś jest tak piękna pogoda, że aż szkoda siedzieć w domu. Jeśli chodzi o wiosnę, którą już mamy, nie mogę sobie jej wyobrazić bez podwiniętych nogawek spodni. Spotkałam już wielu przeciwników takiej "mody", ale ja na pewno do nich nie należę. Okulary przeciwsłoneczne na nos i można śmiało ruszać w drogę. Już nie mogę się doczekać pierwszej przejażdżki rowerowej, pierwszych przebiegniętych kilometrów, pierwszych zielonych liści, pierwszych kwiatów. Wiosna otwiera przed nami tyle nowych możliwości, że szkoda byłoby to zmarnować. Uważajmy, żeby ten wiosenny czas gdzieś nam nie umknął, postarajmy się wykorzystać go jak najlepiej!

Bardzo polecam tę piosenkę, jest idealna na obudzenie się, sama nie słucham ostatnio nic innego!

24 komentarze:

  1. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem, ale się zachwyciłam i zostaję na dłużej *.*
    świetne masz stylizacje, a ta wgl jest cudowna *.* Kocham nike, a te są prześliczne, wgl mam wielką manię na panterkę, po prostu ją uwielbiam :)
    życze udanego weekendu, pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie podoba mi się to, że na wielu blogach pojawiają się same kolaże, przeprosiny i post na odwal :/ za to podoba mi się pogoda na dworze i twoje zdjęcia ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W Polsce wszystko jest narażone na ogromną krytykę, a podwinięte spodnie wyglądają naprawdę dobrze :) Masz śliczną bluzeczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. również jestem na nie, jak pisać to dobrze i regularnie, nie żeby było i już :) śliczne zdjęcia

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka i super buty ! Oby tak dalej ! Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Faktycznie myślałam, że blogowanie to pokazywanie siebie, znajdywanie osób, które zwracają na Ciebie uwagę, wspierają Cię. Niestety teraz zrozumiałam, że dla większości pisanie bloga jest jak gra, kto ma więcej obserwacji ten większy level.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli post Ci się spodobał- zaobserwuj, to bardzo motywuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo, większość blogów, które tak bardzo mnie inspirowały wygląda teraz jak sklep:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z tobą ;) pisanie bez celu i pomysłu jest bez sensu :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację. Wróciłam do blogosfery i po paru dniach się niemal załamałam. Większość blogów, które odwiedzam wyglądają właśnie jak to określiłaś "sklepy internetowe". Od razu je wyłączam. Z trudem odnajduję takie na których jest chociaż odrobina tekstu nie poświęcona nowej firmie sponsorującej. Smutne.

    A pogoda zrobiła się wspaniała, też w końcu wykorzystałam to i wybrałam się nad jezioro. Oby tylko już taka została! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to nieskromne, ale uważam się za jedną z tych niewielu blogerek, które mają jeszcze coś sensownego do powiedzenia pośród tego blogowego chłamu. Ty też zdecydowanie do nich należysz! Kiedyś złościłam się na dziewczyny, które pisały totalną "kupę", a miały po kilkaset czy kilka tysięcy obserwatorów (zdobywanych oczywiście dzięki obs-obs), ale teraz wiem, że one szybko znikną, a my- prawdziwe w tym, co robimy, zostaniemy w blogosferze na długo. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście blog to wyzwanie, ale nie powinno się go traktować jak ... nawet nie mam słów aby to opisać. Tak jak mówisz, że coraz częściej posty pisane są bo "dawno nie pisało się".Nie można tak robić! Tak samo jak kupuje się psa-nie można po miesiącu go porzucić, bo się nim znudziliśmy, albo nie mieć czasu go nakarmić.
    Blog powinien być odbiciem lustrzanym autora, a nie próbą zdobycia sławy czy innych profitów.

    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mojego bloga: http://fashioncarolinna.blogspot.com . Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj aby być na bieżąco z postami i nowościami :)
    Jeśli masz ochotę możesz wziąć też udział w którymś z moich dwóch konkursów:
    1. http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/03/perfekcjonizm-droga-do-szczescia.html
    2. http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/04/wielkanocny-konkurs-fashioncarolinna.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog.
    Jestem całkowicie twojego zdania. Blog to nie tylko miejsce gdzie dodajemy post aby był, szczególnie nie pochwalam ciągłego reklamowania czegoś ale to moja opinia.
    będę odwiedziać częściej

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja - blogowanie to wyzwanie. Sama kilkakrotnie przyłapałam siebie na tym, że robiłam notatki tylko na "odwal się" i stanowczo powiedziałam temu stop. Teraz już jest lepiej. Ponadto - nienawidzę, gdy ktoś w każdym poście coś reklamuje i udaje, że tego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia zachodu oczywiście z mojego ukochanego kopca ! :) Wybierz się koniecznie, zachody stamtąd są naprawdę rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam wiosnę i strasznie cieszę się, że weekend był taki ładny, bo dzięki temu moją pierwszą wycieczkę rowerową w tym roku mam już za sobą!
    Śliczne zdjęcia. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. w 100% zgadzam się z Tobą! ja się cieszę, jak ktoś mnie zaobserwuję sam z siebie, niż jakaś obs za obs..
    bluzeczka super! uwielbiam motyw panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z Tobą, jeszcze ostatnio co zauważyłam to błaganie o klikanie w linki... no ludzie! :o
    bardzo ładnie wyglądasz, świetne okulary :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne masz włosy! Pozazdrościć tylko. :)
    Ściskam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna wiosenna sceneria, a u mnie właśnie... spadł śnieg:<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznotka ! Piękne zdjęcia i piękna wiosenna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem blogowanie powinno sprawiać przyjemność.
    Piękne zdjęcia

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!