wtorek, 25 grudnia 2018

czerń, czerń i jeszcze raz czerń

 Wszystkim, którzy zajrzeli tu jeszcze w okresie świątecznym, chciałam życzyć wesołych Świąt! Cieszę się, że udało mi się dodać tu coś jeszcze w tej końcówce roku. Chcę zdążyć jeszcze z krótkim podsumowaniem 2018 roku, tak więc do zobaczenia i napisania wkrótce! A przynajmniej taką mam nadzieję, bo nadal ogromną przyjemność sprawia mi powrót do starszych postów, dopiero wtedy zauważam, że faktycznie się zmieniłam, nie tylko jeśli chodzi o długość włosów, czy styl ubierania się, ale bardzo wiele można wyczytać z moich postów. I to, że teraz są one takie krótkie, też wiele o mnie mówi.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, z pozytywną buźką :)
    Zapraszam na nowy post, a w nim... krakowski kiermasz świąteczny :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!