poniedziałek, 29 stycznia 2018

decyzje i trudności z nimi związane

seocond hand jacket, blouse and jeans | Deichmann shoes 

W najbliższym czasie czeka mnie kilka ważnych decyzji do podjęcia. Nawet bardzo ważnych. Jestem jednak osobą, dla której czasem nie ma nic trudniejszego od podjęcia decyzji i najchętniej zostawiłabym to innym, by zrobili to za mnie. Niestety nie zawsze jest taka możliwość. I choć w przypadku decyzji, które będę musiała podjąć, jest takie wyjście, nie koniecznie jest ono najlepszym rozwiązaniem. Nie potrafię powstrzymać się od nadmiernego analizowania wszystkiego, rozważam plusy i minusy każdego wyboru, przez co nie potrafię podjąć jednoznacznej decyzji, bo każdy wybór ma jakieś plusy i ze względu na nie, nie chcę rezygnować z tej czy innej opcji.  Do tego dochodzi obawa, że za tydzień, miesiąc, rok, zacznę żałować podjętej decyzji i pojawią się myśli "Dlaczego nie wybrałam drugiej opcji?"
Zastanawiam się czasem, po co mi to wszystko. Dlaczego tak bardzo sama sobie utrudniam to, co dla innych jest czymś banalnie prostym? Dlaczego tak często widzę problemy tam, gdzie inni nawet by o nich nie pomyśleli? Myślę o tym, jak moje życie byłoby prostsze bez tych wszystkich myśli, które tak często krążą mi po głowie. Ale czy jest w ogóle możliwość, żeby jakoś się ich pozbyć?
Najgorsze jest to, że nie tylko z ważnymi decyzjami mam takie problemy, ale nawet tak prosta decyzja jak ta, czy ściąć włosy, czy może je zapuszczać, jest - na dzień dzisiejszy - ponad moje możliwości! Aaaaaaaaaaaaaa! Jestem chyba najbardziej niezdecydowaną osobą na świecie i niestety nie ma w tym nic pozytywnego.

4 komentarze:

  1. piona, tez nie cierpie podejmować decyzji! a kurtka jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny uśmiech na każdym zdjęciu, tak trzymać! :)


    Zapraszam na relację z koncertu Davida Guetty! ;) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka kurteczka sh? super, nie powiedziałabym :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!