niedziela, 17 sierpnia 2014

typ samotnika

Zauważyłam, że ostatnio coraz więcej czasu spędzam sama ze sobą. Od zawsze jestem typem samotnika i domatora, ale w przeciągu ostatniego miesiąca, jakby to wszystko bardziej się nasiliło. Coraz częściej uciekam w ciszę, rozmyślam, analizuję. Myślę, że nie jest to do końca zdrowe podejście, ale jednak nie chciałabym tego zmieniać. Lubię spokój, który mi wtedy towarzyszy. Czasem, kiedy mam wyjść z domu, by z kimś się spotkać, najchętniej wszystko bym odwołała. Nigdy nie żałuję czasu spędzonego z drugą osobą, bo uwielbiam wspólne wspomnienia, śmiech i rozmowy, ale naprawdę ciężko jest mi opuścić moje cztery ściany. 
Myślę, że moja swego rodzaju niechęć do przebywania w towarzystwie wzięła się stąd, że w moim życiu pojawiło się bardzo dużo takich osób, których tak naprawdę wolałabym nie poznać. Osób, które wyśmiewają innych, obmawiają za plecami, krytykują, oceniają. Nie chcę brać w tym udziału, wolę trzymać się na uboczu. Cieszę się, że wciąż mam przy sobie tych parę osób, które patrzą na świat w sposób podobny do mnie, dla których markowe ubrania i perfekcyjny makijaż to nie jedyna rzecz, która się liczy.
W dzisiejszym poście możecie zobaczyć zdjęcia z jednego z moich ulubionych miejsc w Krakowie. Setki kłódek z imionami i datami, czyli Kładka Bernatka, przez którą, gdy tylko jesteście w Krakowie, polecam Wam przejść, bo moim zdaniem to miejsce ma niesamowity klimat i pięknie wygląda. Choć w porównaniu z innymi państwami, tutaj tych kłódek jest naprawdę niewiele.

36 komentarzy:

  1. ojej, jesteś dokładnie taka sama jak ja! całe dnie mogłabym siedzieć w swoim malutkim pokoju i "rozmawiać sama ze sobą", chociaż nie powiem, czasami chce się spotkać z drugą osobą i porozmawiać :) odbiegając od tematu, bardzo ładne miejsce, jeżeli kiedyś będę w Krakowie, na pewno się tam wybiorę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie miałam okazji tam być, ale kłódki wyglądają przepięknie. kiedyś byłam typem samotnika, ale jakoś mi przeszło ostatnio :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie miejsca :)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami potrzebna jest chwila odosobnienia :)
    obserwuje http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardziej lubię być w towarzystwie, ale chwila dla samej siebie nigdy nie zaszkodzi ;)

    http://asiapruchnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem typem samotnika, też ciężko mi się rozstać z moimi czterema ścianami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię też siedzieć sama, ale tylko przez chwilę. Potem zaczyna mnie to dobijać i poprostu wychodzę do ludzi :)
    she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tak mam, chociaż u mnie jest to bardzo w połowie. Z jednej strony uwielbiam być sama i bardzo ciężko jest mi się z kimkolwiek spotkać (chyba że jest to ktoś bardzo ważny dla mnie) a z drugiej właśnie potrzebuję tego towarzystwa, dobrze czuję się wśród ludzi. Nigdy nie byłam w tym miejscu, ale gdy kiedyś będę w Krakowie, to obowiązkowo się tam wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami lepiej jest pobyc samemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam przebywać z ludźmi, ale wbrew pozorą jestem strasznie nieśmiałą osobą niestety. Byłam na tym moście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami zastanawiam się czy takich ludzi, którzy czerpią satysfakcję z nienawiści do innych, jest więcej niż kiedyś, czy po prostu dorosłam i lepiej poznałam ten świat. Dlatego samotność, a przynajmniej ta dobrowolna, w pewnych chwilach, jest idealną ucieczką od takich osób - doskonale Cię rozumiem.
    Nie mogę inaczej - muszę zacząć Cię obserwować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza mi się naprawdę myśleć o tym samym i chciałabym wierzyć w tę drugą opcję.
      Bardzo mi miło :)

      Usuń
  12. Ja też jestem typem samotnika i domatora ale mimo to staram się czasami wyjść wieczorem z domu :))
    piekne zdjecia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ze mną jest dokładnie na odwrót, jak siedze jeden dzien w domu to juz wariuje...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem typem samotnika ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też zawsze byłam takim samotnikiem,ale ostatnio gdzieś to "uciekło" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tylko w wakacje jestem typem samotnika, bo nie chce mi się większości nic robić. Chociaż po pewnym czasie nabieram znowu werwy i energii i spotykam się z przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również wolę spędzać czas w domu, samemu, pomyśleć, poczytać książkę. Ale nie narzekam, kiedy mam wyjść z kimś, kogo lubię. Ja również dziwię się tym ludziom, którzy obrażają i naśmiewają się z innych z różnych względów, nie wiem co jest w tym takiego "pasjonującego". Zdjęcia świetne, bardzo ładnie wyglądasz.
    Mogłabyś mi powiedzieć, w którym miejscu jest ta kładka? Tyle razy byłam w Krakowie, a nigdy tam. :)
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja w sumie często lubie spędzać sama czas ;)
    ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobnie, ostatnio zamykam się w pokoju i potrafię siedzieć cały dzień, dobrze się bawiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och kochana, rozumiem Cię doskonale. Mój wewnętrzny introwertyk w te wakacje pobudził się jeszcze bardziej i najlepszym towarzyszem dla mnie samej okazałam się być ja sama. Tak ciężko się zmotywować żeby gdzieś wyjść. Przepiękne zdjęcia! Też uwielbiam tą kładkę :) Nie tylko w porównaniu z innymi państwami jest ich nie wiele, ale nawet i z innymi naszymi miastami! We Wrocławiu kłódek jest naprawdę dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię spędzać czasu w samotności ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam tak czasem, że wole posiedzieć przed laptopem albo ogólnie w domu ponieważ bardzo dobrze się w nim czuje

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana w swoim życiu poznajemy mnóstwo takich osób, ale to nie oznacza, że powinniśmy się zamykać na świat!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem ci kochana ,że ja podobnie miałam,ale tak nie można ,,przez różne sytuacje stałam się samotna.lecz teraz jest inaczej:< choć w psychice to trochę zminiło :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za to jestem duszą towarzystwa, ale od ostatniego czasu odcięłam się od wszystkich usuwając facebooka. Dzięki temu "eksperymentowi" zobaczyłam komu na mnie zależy i kto za przeproszeniem ruszył do mnie zadek.

    Buźka. ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Też wolę czasem pobyć sama, doskonale cie rozumiem ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. też prawie ciągle siedze w domu i bym najchętniej wszystko odwołała ,a a jak wyjde się z kims sppotkać to raz na tydzien mi wystarczy chociaż czasem wychodze na siłe bo wiem ze nie bd żałować haha

    magdauke.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakbym czytała o sobie. Też jestem raczej typem samotnika i domatora, i bardzo trudno mnie gdzieś wyciągnąć. Choć zwykle jak komuś już się uda to nie żałuje. Ale właśnie też miałam nieprzyjemność spotkać w swoim życiu osoby na których się zawiodłam, a także takie które czerpały satysfakcje tylko z gnębienia innych i właśnie przez to jestem teraz trochę nieufna do świata. Życie. Na szczęście przyzwyczaiłam się już do tego mojego wewnętrznego introwertyka i nawet go lubię :D
    A co do tego mostu. Muszę przyznać, że do Krakowa zawsze jeździłam bardzo często, od roku tu mieszkam, a nigdy o nim nie słyszałam. Oj. koniecznie muszę się wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonale cię rozumiem i również jestem typem samotnika, dodatkowo od ponad roku mam ataki paniki, co jeszcze bardziej to nasila. Z przyjemnością spędzam czas poza domem tylko z osobami, które znam od długiego czasu i, w których otoczeniu czuję się swobodnie.
    Bardzo mądrze napisany post! Uwielbiam Kraków, a Kładka ma swój wyjątkowy klimat :)

    myfashion-tribute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety ostatnio przekonałam się, że nawet te najbliższe osoby czasem nas zawodzą :(

      Usuń
  30. ja też, ludzi trzymam na dystans i to bardzo dobre w dzisiejszych czasach ;) nie ma się czym przejmować, lepiej skupic się na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!