wtorek, 7 sierpnia 2018

jak spędzam moje wakacje?

Spędzając wakacje w domu, na wsi, zaczynam doceniać wartość własnego ogródka, do którego w każdej chwili mogę wyjść i przeczytać książkę na świeżym powietrzu. Cisza i spokój, otaczające mnie z każdej strony działają tak uspokajająco, że nie wiem, czy mogłabym gdziekolwiek indziej wypocząć tak jak we własnym, rodzinnym domu. Częste spacery po Krakowie sprawiają, że na nowo zaczynam lubić to miasto, co tylko powoduje, że pojawiają się nowe problemy. Jednak rozwiązanie będę musiała znaleźć dopiero za rok, dlatego na razie nie chcę jeszcze o tym myśleć.
Patrzę na zdjęcia z dzisiejszego posta i dochodzę do wniosku, że w dużym stopniu oddają one to jak te moje tegoroczne wakacje wyglądają. Książki, książki, książki... Nareszcie mogę poświęcić wolny czas w całości na czynność, która daje mi najwięcej radości, a przy okazji prowadzi do spełnienia kolejnego punktu z listy moich celów życiowych - przeczytać wszystkie pozycje z listy stu najlepszych książek według BBC, o czym na blogu wspominałam już wielokrotnie, ale nie w ostatnim czasie. Listę polecam z całego serca każdemu, zawiera różnorodne książki, wiele klasyków światowej literatury, kilka książek, po które nie sięgnęłabym nigdy, gdyby nie lista, a naprawdę warto znać je wszystkie.

1 komentarz:

  1. Ja też lubię czytać i niedługo mam zamiar całkowicie wsiąknąć z książką w ręku :) Teraz jeszcze coraz dłuższe wieczory, to już w ogóle mega przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!