niedziela, 14 grudnia 2014

never give up

Nie każdy moment naszego życia jest taki, jak byśmy chcieli. Nie zawsze dzieje się wszystko po naszej myśli, nie zawsze mamy wystarczająco dużo motywacji, by kontynuować to, co sobie zaplanowaliśmy. Byłoby fajnie, gdyby wszystko nam się udawało, gdybyśmy byli wystarczająco silni, by znieść bolesne wspomnienia, ale czy lepiej? Każda porażka uczy nas czegoś nowego, pozwala dostrzec coś, co wcześniej było dla nas nieuchwytne.
Po dość ciężkim tygodniu, w którym nie do końca dawałam sobie ze wszystkim radę, przyszły w końcu jaśniejsze dni, które przyniosły wiele dobrego. Może potrzebowałam po prostu chwili odpoczynku od całego otaczającego mnie świata. W każdym bądź razie, czuje się jak nowo narodzona. I choć chciałabym, by była już przerwa świąteczna, myślę, że uda mi się jakoś przetrwać ten ostatni tydzień. Po nim będzie tylko lepiej!
Czasem, a w sumie dość często, mam takie chwile, gdy bardzo potrzebuję samotności. Gdy wręcz źle czuję się w towarzystwie. Myślę wprawdzie, że nie jestem już tak bardzo aspołeczna jak kiedyś, jednak wciąż występują u mnie pewne objawy!
Dostrzegłam ostatnio w sobie bardzo ważną cechę. Nie umiem się poddawać. Nie zawsze jest ona pozytywna, ale cieszę się, że ją mam. Dzięki temu spełniam kolejne marzenia i wciąż poszukuję w sobie nowych pokładów energii na kolejne wyzwania, które są przede mną.
Jestem bardzo zadowolona ze zdjęć, które Wam przedstawiam. Wczoraj była tak piękna pogoda, że szkoda by było ją zmarnować i spędzić taki dzień w domu. Nawet krótkie spacery poprawiają mi bardzo humor. I choć żałuję, że nie ma śniegu, doceniam takie grudniowe dni, kiedy termometr pokazuje dwanaście stopni na plusie. Wprawdzie w taką pogodę, zupełnie nie potrafię nastroić się świątecznie, ale myślę, że mam na to jeszcze chwilkę czasu.
Wieczorem wybieram się na koncert Budki Suflera na Kraków Arena. Już nie mogę się doczekać, jako że jeszcze nigdy nie byłam na takim prawdziwym koncercie, a wprost uwielbiam piosenkę Jolka, Jolka pamiętasz..., którą zapewne zna każdy z Was.

30 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia ♥ ja też lubię taką ciepłą zimę, ale mi nie przeszkadza ona w zdobyciu świątecznego nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także jest we mnie walka dążenia do tego, co sobie założę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego koncertu! Ja staram się nie poddawać. Warto dążyć do celu!
    Fajny nowy wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, bosko! :*
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego koncertu Ci życzę! Ja staram się dążyć do swojego celu, ale wiadomo - czasami wychodzi inaczej. Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest to ostatnia część "Mrocznej wieży" od Stephen'a King'a. Niestety nie mogę Ci nic o niej napisać ponieważ nie czytałam jeszcze żadnej części. Stephen King słynie z literatury grozy. Miałam okazję przeczytać kilka jego książek.Według mnie gość jest dobry. Więc jeśli lubisz tematykę sf, fantasy może cię zaciekawić.

    Zdjęcia są śliczne, również życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten płaszcz! :) Zdjęcia cudowne!

    Zapraszam: http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lepiej, jeśli nigdy się nie poddajesz, jakbyś miała zawsze być pesymistką, prawda? też się tak staram ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniki zrób koniecznie! Ja dopiero po latach doszłam do wniosku, że to jest kwintesencja smaku świąt :).
    Wiesz jak to jest, czasami trzeba wylądować twarzą w błocie, tak to już jest - ale potem zapamiętujesz miejsca swoich potknięć i omijasz je szerokim łukiem ;)

    PS. Ładny wygląd bloga, naprawdę ładny - taki estetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamuniu, o mamuniu, ale tu u Ciebie cudownie. Jestem zakochana w wyglądzie bloga, marzy mi się coś tak starannie i minimalistycznie wykonanego.
    Dobrze kochana, że już nadeszły u Ciebie te lepsze dni i mam nadzieję, że będą takimi i te ostatnie w szkole. Później już czeka nas długie wolne i naładujemy się samą pozytywną energią! :) Co do zdjęć to one też mnie zauroczyły. Masz wokół siebie jakąś taką magiczną cudowną aurę, wiesz? I piękna jesteś, pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)
      Ja sama wprost uwielbiam ten wygląd!

      Usuń
  11. Osobiście uwielbiam spacery i polecam Ci je z całego serducha. Pokonywanie długich dystansów ze słuchawkami w uszach to najlepsze co może spotkać człowieka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te chwile odpoczynku od świata są bardzo ważne. Ja, kiedy coś mi się ciągle nie udaje, odcinam się na chwilę, zostaję sama ze sobą i nie wyłażę choćby się waliło i paliło. I pomaga :) Zdjęcia rzeczywiście śliczne, Twoje włosy wyglądają na nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobrze, że się nie poddajesz! takie cechy się ceni

    __________________________
    two pre-Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale uroczo wyglądasz na tych zdjęciach! :)
    Ja również staram się nie poddawać, ale czasami sytuacje mnie niestety przerastają, żeby się nie poddać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Chodzisz do liceum 2 w Krakowie? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię czasami chwilę samotności! Cieszę się że teraz mamy tyle wolnego :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo ładna. Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia :) Bardzo mądry post. Też staram się nie poddawać.

    Obserwuję, liczę, że znajdę tutaj więcej tak dobrych postów!
    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę że przechodziłaś dokładnie ten sam stan co ja, tylko u mnie on trwał 3 tygodnie ;d

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak koncert? :)
    Ja byłam w wakacje na koncercie Dżemu, ale bez Ryśka to cóż, nie to samo.
    A Budkę Suflera uwielbiam zwłaszcza za Bal wszystkich świętych
    A zdjęcia cudowne, podoba mi się zwłaszcza płaszczyk z tą niebieską tuniką ♥

    Obs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert był naprawdę wspaniały. Czuć było, że to już ich ostatni :)
      Dziękuję!

      Usuń
  21. ja też nigdy się nie poddaje, bo nie warto :) śliczne zdjęcia!
    Wesołych Świąt♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam czasem dni w których potrzebuję samotności :)
    nie warto się poddawać,i jak bawiłaś się na koncercie?

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było to na pewno niezapomniane przeżycie! Mimo, że znałam zaledwie parę piosenek :)

      Usuń
  23. Jakie śliczne zdjęcia. ♥
    Też lubię ciepłą zimę, ale święta bez śniegu to już nie święta.. Gdzie jest śnieg?

    Wesołych Świąt!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia i śliczny outfit :)
    niestety w te święta w moim rejonie chyba nie będzie śniegu :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z naszą myślą, ale nie możemy się poddawać :) Świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  26. you look soooo beautiful!
    I love this outfit on you and the photos look amazing as well :)

    Xx Julia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!