niedziela, 12 października 2014

jesiennie | Morskie Oko

Kiedy w wakacje udało mi się odwiedzić jedynie Dolinę Pięciu Stawów, byłam trochę zawiedziona, bo ostatnio nad Morskim Okiem byłam całe pięć lat temu. Tydzień temu poczułam nagłą ochotę na ponowne zobaczenie tego miejsca, początkowo miałam jechać sama busem, ale udało mi się zaangażować w to całą rodzinę. Mieliśmy jechać w zeszłą niedzielę, ale niestety się nam nie udało, wczoraj już tak! I dalej nie mogę w to uwierzyć, bo z piątku na sobotę nocowałam u koleżanki, więc miałam za sobą zaledwie dwie-trzy godziny snu. Ale pomimo ogromnego zmęczenia, udało się!
Góry bez wątpienia mają w sobie coś magicznego, coś, co mnie uspokaja i bardzo uszczęśliwia. Są osoby, dla których wyjazdy w góry są czymś nudnym, dla mnie - najpiękniejszym. Uwielbiam wspaniałe widoki, czyste powietrze, uczucie towarzyszące dotarciu na miejsce. I kiedy tylko mam możliwość takiego wyjazdu - cieszę się jak dziecko. Dlatego zrobię wszystko, by tych możliwości było więcej.
Mimo ogromnego odcisku na stopie, który utrudnia mi każdy krok, czuję się wspaniale.

Miałam już możliwość zobaczyć Morskie Oko latem i jesienią. Przede mną zima i wierzę, że tego roku uda mi się tam pojechać, żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda pod grubą warstwą śniegu. Już nie mogę się doczekać!
 Jak widzicie na zdjęciach, pogoda była wspaniała, nie zobaczyliśmy nawet kropelki deszczu. Marzy mi się, by kiedyś także móc przejść z Morskiego Oka do Doliny Pięciu Stawów. Jest tyle pięknych szlaków, tyle pięknych miejsc... Ale mam jeszcze przed sobą całe życie na ich zobaczenie.
Dwa powyższe zdjęcia są moimi ulubionymi. Lubię takie zabawy światłem słonecznym.

1. Morskie Oko i Dolina Pięciu Stawów to miejsca, które według mnie na prawdę warto zobaczyć (właśnie pisałam wczoraj o nich notkę u siebie na blogu) i zazdroszczę, że miałaś teraz okazję tam być. Ja przeszłam właśnie z Doliny Pięciu Stawów na Morskie Oko i pochwalę się, że to była moja pierwsza dłuższa wyprawa górska! Wrażenia niesamowite :)

2. Sama z chęcią pojechałabym w góry, ostatnio byłam kilka lat temu. Może dlatego, że mieszkasz daleko. Góry są piękne, uwielbiam takie widoczki jak te, co pokazałaś na zdjęciach.
    Polecam również zobaczyć Mazury :)

3. Chciałabym tam kiedyś pojechać. Śliczne zdjęcia! ;)

4. Morskie Oko widziałam rok tema :) Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tej wycieczki ! :) Ja w górach będę w grudniu, ale raczej nie uda mi się nic zobaczyć :(

5. Oj, dobrze pamiętam moją pierwszą i ostatnią wyprawę nad Morskie Oko. Powiedziałam sobie, że nigdy więcej... Nie, nie jestem fanką gór, naprawdę unikam je jak tylko się da. Nie potrafię wspinać się godzinami, bardzo się wtedy źle czuję, mam małe problemy. Widok owszem, jest piękny, ale trzeba mieć dużo wytrwałości, żeby go zobaczyć.
    Pozdrawiam serdecznie,

6. Góry są przepiękne o każdej porze roku. A już jesienią chyba są naprawdę cudowne. Zazdroszczę takiej wycieczki. Ja w górach byłam jakieś 3 lata temu ostatnio, ale niezmiernie je kocham.

7. Masz zawsze takiej pięknej jakości zdjęcia! A w ostatnim to już się zakochałam *o*

8. Kiedyś jakoś nie lubiłam za bardzo chodzić po górach, ale popatrzyłam na to z Twojej perspektywy i naszła mnie ogromna ochota!
    Piękne zdjęcia, szczególnie to ostatnie mi się podoba :)

9. Pamiętam moją wyprawę nad Morskie Oko... do tylu godzin chodzenia nie jestem w ogole przyzwyczajona i po powrocie do hotelu po prostu poszłam spać - tak byłam zmęczona. Ale widok naszych polskich gór, to coś pięknego :)

10. Uwielbiam góry! W czwartek jadę na wycieczkę do zakopanego, mieliśmy odwiedzić morskie oko, ale
    wszyscy są tak leniwi, że pewnie nic z tego nie wyjdzie niestety ;c
    Bardzo podoba mi się Twój styl pisania :) Świetne fotki! :D

11. Kiedyś tam pojadę, nie wiem jak i kiedy, ale pojadę ;)
    Ładne zdjęcia ;)

Pozdrawiam!

12. Przepiękne miejsce. Nie byłam tam nigdy, ale bardzo bym chciała ;)

13. Morskie Oko, tam jest cudownie <3 Podoba mi się cała trasa, a to jezioro jest najpiękniejszym jak dla mnie miejscem w Polsce <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

14. nigdy nie byłam :c ale wierze ze kiedys zobacze :) chociaz chyba od gor wole morze, pewnie dlatego ze od malego mam do niego blisko.

15. Uwielbiam góry, ich niepowtarzalny klimat i pogodę ;) Zazdroszczę Ci tej wycieczki :)

16. Przepięknie jest w górach! Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba, głównie przez kolory. :)

17. Ja jakoś za górami nie przepadam :)

18. Nad Morskim Okiem byłam w tamtym roku i bardzo mi się spodobało... Mam nadzieję, że wrócę tam i zobaczę jeszcze więcej.. :*
    awesome-triangle.blogspot.com

19. oooo, wczoraj taką trasę właśnie robiłam. ;) z Doliny Pięciu Stawów na Morskie Oko szliśmy i widoki były niesamowite. ;) Morskie Oko mi się nie podobało, głównie przez ten dziki tłum, który tam był. ;)
    a zdjęcia świetne. :) i w sumie nigdy tego nie robię, ale zapraszam do siebie, dzisiaj też napisałam właśnie o tym samym miejscu. :)
    pozdrawiam.

20. Zdecydowanie zazdroszcze wycieczki!

Pozdrawiam :)

www.izabielaa.blogspot.com

21. Miałam jechać dzisiaj z rodzicami nad morskie oko, ale jednak ograniczyliśmy się do wycieczki do M1 ;p ;)
    Piękne zdjęcia ;D

mój blog- ultradefensless

22. Świetne zdjęcia. Byłam dawno temu i niestety nie za wiele pamiętam, przekonałaś mnie zdjęciami, że warto tam wrócić :)

23. Jak chciałabym powrócić do tego widoku morskiego oka!

24. Prześliczne zdjęcia i widoki <3 Ostatni raz w Zakopanym byłam 3 lata temu :)

25. góry jesienia są przepiękne, zazdroszczę wypadu :(

26. przepiękne zdjęcia, przepiękne widoki! <3

27. Nie wyobrażam sobie, żeby góry mogły być dla kogoś nudne - wystarczy tylko spojrzeć na te zdjęcia, co może być bardziej kojącego od takich widoków?
    Troszkę Ci zazdroszczę tego wypadu (ale tylko troszkę, bo w końcu zazdrość to zła emocja) :)

28. Uwielbiam morskie oko! :))
    Dawno tam nie byłam ale wybiorę się tam na wiosnę :)

29. cóz za piękne widoki! chętnie bym się wybrała w góry, dawno nie byłam.

30. Śliczne zdjecia *o*
    Ja przyznaje,ze jeszcze tam nie byłam,ale ostatnio coś mnie kusi,aby gdzieś się wybrać,wiec moze w najbliższym czasie uda mi sie taki wyjazd zorganizować ♥

31. ostatnie i to z tą chatką - cudowne zdjęcia

32. Ja widziałam Morskie Oko tylko zimą :)
    Zapraszam na rozdanie u mnie :) można wygrać świetne sweterki :)
    agadiar.blogspot.com

33. Masz rację, góry są piękne. Niestety ze względu na to jak bardzo mnie boli głowa w górach, nie pokazuję się tam za często :)

34. Nie byłam w tym miejscu, ale uwielbiam góry i tak piękne widoki. :) Zdecydowanie bardziej wolę wybierać się na południe Polski, dla mnie to nie jest wcale nudne, chociaż dla niektórych owszem. Nie wiedzą co tracą, przecież tam jest przepięknie! Zdjęcia są cudne, ale atmosferę i tak można poczuć dopiero gdy się tam jest, to nie do opisania :)

35. Och z chęcią bym się tam wybrał, byłam tylko raz ale strasznie mi się podobało :)

36. nad Morskim Okiem byłam tylko raz, ale bardzo dobrze wspominam ten wypad :) chociaz były wakacje i mnóstwo ludzi w okół to magia tego miejsca i tak czarowała :) jesienią tam jest pięknie, przynajmniej tak wnioskuję ze zdjęć.

pozdrawiam cieplutko!

37. ja nad Morskim Okiem jeszcze nie miałam okazji być. ;) zdjęcia są przepiękne! :)

zapraszam do mnie. - KLIK

38. Ja jeszcze nie miałam okazji być nad morskim okiem.
    nataa-liiaa.blogspot.com

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!