poniedziałek, 21 lipca 2014

zostawmy przeszłość

Wakacje trwają, temperatura z dnia na dzień coraz wyższa, więc to już odpowiedni czas na... szorty! Szczerze mówiąc nie lubię ich aż tak bardzo jak spódnic, czy sukienek, ale mogą być. Zwłaszcza, gdy wsiadam na rower i chcę mieć pewność, że będę mogła swobodnie przejechać kilkanaście, czy kilkadziesiąt kilometrów. Jakoś nagle zorientowałam się, że przecież wakacje nie trwają wiecznie i trzeba coś w końcu zrobić! Jeszcze niedawno twierdziłam, że jeszcze daleko do ich końca, minęły tylko dwa, czy trzy tygodnie, więc co to jest? Ale prawda jest taka, że każdy tydzień mija szybciej od poprzedniego, więc może nagle się okazać, że nim się obejrzymy, będzie już wrzesień.
Jednak mimo świadomości, że czas upływa, nie martwi mnie to, lecz raczej motywuje. W końcu wiem, że nie mogę w żaden sposób zatrzymać czasu, więc po prostu trzeba iść do przodu, nie odwracając się za siebie. Życie jest za krótkie, by żyć wspomnieniami, które nas ranią, gdy przed sobą mamy szansę na nowe, lepsze chwile, o których później będziemy mówili z uśmiechem na ustach. Jestem osobą, która nie potrafi zapomnieć i nawet po trzech latach od jakiegoś wydarzenia, potrafi ono wywołać u mnie łzy i sprawić, że zepsuję sobie cały dzień. Ale czy to coś zmienia? Nie da się zmienić swojej przeszłości, to, co zrobiliśmy, minęło i trzeba z tym dalej żyć. Ile to już razy wyobrażałam sobie inne zakończenia pewnych sytuacji, rozmyślałam, analizowałam... Ale to koniec. Było, minęło. Teraz tylko jedyne, o czym muszę pamiętać, to by nie popełniać tych samych błędów w przyszłości.

26 komentarzy:

  1. Śliczne szorty i bluzka :) u mnie upały na całego, aż ciężko się oddycha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tego samego zdania :) Zauważyłam, że żyjąc przeszłością ciężko żyć teraźniejszością. "Niech przeszłość zostanie przeszłością" jak to powiedział Stephen King.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie przeraża, to szybko mija.. zraz polowa wakacji

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasami jak sobie przypomnę coś z przeszłości, to mi to tak potrafi zryć humor, że o jeju... Ja bardzo lubię szorty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super szorty :) masz rację. Było minęło i trzeba żyć dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę uwierzyć w to że minęły już 3 tygodnie wakacji. Nigdy nie przepadałam za sukienkami i spódnicami, dlatego wszystkie osoby, które uwielbiają tą część garderoby podziwiam. Chyba na zawsze pozostanę fanką szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, czas coraz szybciej mija. :) Ja ostatnio przekonałam się do szortów, wcześniej ich nie nosiłam, bo uważałam że moje nogi grubo wyglądają w takim połączeniu, jednak przestałam się tym przejmować. :D Czasami ciężko nie wracać myślami do przeszłości, szczególnie jeśli wprowadziła ona wielkie zmiany do naszego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylówka :))
    masz racje czas biegnie strasznie szybki :c
    obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba sie ze wszystkim pogodzić i zyc ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie zdawałam sobie sprawy jak szybko mija mi lipiec. Niby każdy tydzień jest długi, bo codziennie staram się robić coś co zajmie mi cały dzień, ale jednak czas leci nieubłaganie szybko i niedługo znów zacznie się dziesięć miesięcy nauki. Miły czas zazwyczaj mija szybko i będę mogła się tylko cieszyć, że mogłam przeżyć te wakacje. Jestem kompletnym przeciwieństwem Ciebie, ponieważ ja nie lubię spódnic i sukienek, a uwielbiam szorty. Zawsze i wszędzie w szortach czuję się najlepiej, ale jeśli okazja wymaga stroju bardziej eleganckiego to już zakładam sukienkę. Zawsze myślę sobie, że nie warto zatrzymywać się na złych chwilach i o nich rozmyślać, ale i tak za każdym razem to robię, taka już moja natura. Również jak Ty lubię wymyślać inne zakończenia różnych sytuacji, a szczególnie tych, które nie wypadły za dobrze. Gdyby można było cofnąć czas, ale jednak nie można. A nawiązując do ostatniego zdjęcia to też dziś jadłam jeżyny :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba każdy dzień wykorzystać w 100% żeby później nie żałować :)
    Świetne te szorty i masz piękne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz fenomenalnie w tych spodenkach!:) jestes tak urocza dziewczyna! Jeszcze ten floral!:)

    Kochana! Zapraszam na przedurodzinowy konkurs do wygrania torebka i jej zawartość firmy Atmosphere:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia i ślicznie wyglądasz<3 ja ostatnio też to sobie uświadomiłam i spieszę się aby załatwić wszystkie sprawy do końca wakacji :)

    Zapraszam: u mnie nowy post z artykułem w gazecie, w którym jestem przedstawiona. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jak piszesz takie posty, pełne przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to samo. Za dużo myślę o przeszłości i mnie to dołuje. Staram się żyć teraźniejszością, jednak to trudne, ale może kiedyś się wreszcie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacje mijają w zastraszającym tempie. Jeszcze niedawno myślałam sobie, że tyle wolnego czasu przede mną, a dzisiaj jestem przerażona, bo zaczynam widywać wpisy poświęcone powrotom do szkoły. Jejku, to już naprawdę nie długo, ale zdecydowanie nie chcę jeszcze o tym myśleć...

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem osobą, która często wspomina i jakieś wspomnienia mogą mi zepsuć cały dzień .

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację , zanim się obejrzymy już będzie wrzesień .
    Bardzo życiowy post.. Trzeba zapomnieć o tych złych rzeczach , ale nie da się ot tak .. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację! Wakacje mijają szybko,a za nim się obejrzymy a będzie wrzesień:(
    Szorty są cudowne!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie wygladasz ! Tak wiosennie<3
    Ja lubie nosic szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękną bluzeczkę ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ! Ja bardziej wolę szorty ^^ Śliczne zdjęcia :)

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też wolę spódniczki i sukienki, ale jak wieje spodenkami nie pogardzę :D
    Z przeszłością nie mam już takiego problemu jak kiedyś, ale czasami jak sobie o czymś przypomnę, potrafię być smutna przez długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację! Należy skupić się na przyszłości :) Świetne szorty!

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ostatnio problem z tym 'skupianiu się na przyszłości' , strasznie przeszłość się za mną ciągnie.
    A co do wakacji, to ja już skonczyłam szkołę, więc to takie moje.. ostatnie wakacje! :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!