wtorek, 20 maja 2014

koronkowy kołnierzyk

Jutrzejszy dzień będzie tym, od którego zależy nieco więcej niż bym chciała, głównie ze względu na sprawdzian z matematyki. Napisanie poprzedniego posta trochę mi pomogło uświadomić sobie, że może być lepiej, jeśli tylko wezmę się za siebie. Naukę dotychczas wciąż odkładałam na drugą klasę, uważając pierwszą za moment zapoznania się ze wszystkimi, ale może nie była to moja najlepsza decyzja. Pocieszająca jest myśl, że do wakacji zostało jakoś ponad dwadzieścia zwykłych, szkolnych dni, co wywołuje duży uśmiech na mojej twarzy, mimo że nie mam żadnych wakacyjnych planów. Sam fakt, że będę mogła wstać, o której godzinie chcę, czytać tyle książek, ile chcę, biegać, blogować, robić dosłownie wszystko i nic, jest niesamowity! I warto czekać na ten upragniony dzień 27 czerwca! Nie wiem jeszcze jak długo w tej szkole są normalne lekcje, ale liczę na to, że po klasyfikacji będzie już luźno, a ona za niecały miesiąc! Czas szybko mija, ale chyba po raz pierwszy nie mam mu tego za złe. Pierwsza klasa bardzo mnie wymęczyła i nie miałabym nic przeciwko chwili odpoczynku.
Na zdjęciach powyżej możecie zobaczyć moją nową, wiosenno-letnią bluzkę z moim ukochanym kołnierzykiem, który mnie osobiście totalnie zauroczył. Kocham takie rzeczy, kojarzą mi się bardzo z sukienkami z dawnych lat, gdzie prawie każda miała właśnie taki półokrągły kołnierzyk. W dodatku ten cudowny, stokrotkowy wzór, no jak bym mogła jej nie kupić?
Jakże się cieszę, że pogoda tak bardzo się poprawiła. Kilka dni temu za oknem widziałam deszcz, teraz cudowne słońce. Aż chce się myśleć o wakacjach! :) Mam nadzieję, że u Was w szkole nieco luźniej niż u mnie!

28 komentarzy:

  1. Bluzka wygląda na naprawdę uroczą. Szkoda tylko, że dodałaś zdjęcia w odcieniach szarości. Tym bardziej, gdy za oknem świeci piękne słońce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bluzka naprawdę ładna :)
    Oby te szkolne dni minęły równie szybko jak weekendy, przyda się odpocząć...
    Dziś na pogodę narzekać nie można, w końcu słonecznie! ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kołnierzyk przy bluzce :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne<3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  5. mówisz, że naukę odkładasz na drugą klasę? ojojoj, jak się zaczną osiemnastki to dopiero zobaczysz dziewczyno! :D też jestem w pierwszej klasie, ale jak dla mnie jest spoko, wiadomo, więcej nauki niż w gimnazjum i oceny gorsze, ale daje radę! ;p powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy czekamy z upragnieniem na wakacje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka bardzo ładna ;) Zdjęcia też, lecz chętnie zobaczyłabym je w kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie *ͺ* teb kołnierzyk jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny *-* Ujęło mnie drugie zdjęcie <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej szkole nagle wszystkim nauczycielom się przypomniało, że trzeba jakieś sprawdziany zrobić i mamy prawie każdego dnia sprawdziany i kartkówki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny jest ten kolnierzyk!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kołnierzyk ;**
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolnierzyk, pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bluzka uwielbiam taki styl <3 Też sie ciesze że juz niedługo wakacje :)
    ...
    http://kikaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna bluzeczka! taka dziewczęca :) tak mi się spodobała, że zaraz sama zacznę szukać podobną ;D
    może wspólna obserwacja? odpowiedz proszę u mnie ;)
    http://antoonka.blogspot.com
    buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo fotogeniczna :).

    OdpowiedzUsuń
  17. ja pamiętam jak byłam w pierwszej klasie to też tak się czułam jak ty :) teraz jestem w drugiej więc nie jest tak i z nauką jest nawet lżej ;))
    śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kołnierzyki! Są cudowne! *-*

    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie pierwsza klasa jakoś nie urzekła, za dużo nauki i za słabe więzi :) Ale już niedługo powiem swojej ukochanej szkole papa :) O jejciu ! Jaka słodziutka bluzeczka :3 Kołnierzyk dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka <3 Dwadzieścia szkolnych dni do wakacji, jak to pięknie brzmi!
    hello-dussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka! z kołnierzykiem jeszcze bardziej dziewczęca<3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!