czwartek, 30 stycznia 2014

mood swings

  ♥ ♥ ♥
Ostatnio dzieje się wiele rzeczy, nie mam za bardzo na nic czasu. Początek tygodnia był naprawdę niesamowity, już dawno nie miałam w sobie tak wiele pozytywnej energii, dosłownie bez przerwy się z czegoś śmiałam i było mi z tym dobrze. Nie lubię się smucić, bo wtedy mam wrażenie, że marnuję swój czas i zamiast zrobić coś pożytecznego, ja zamykam się w sobie, nie dopuszczając do siebie nikogo. Chciałabym cieszyć się każdą chwilą. Mnie ogólnie cieszą nawet najmniejsze drobiazgi, jednak wczoraj po po powrocie do domu miałam ochotę zamknąć się w czterech ścianach i nic nie robić. Nie wiem za bardzo, co robić, gdy tak się dzieje. Jak szybko odzyskać pozytywną energię? Mnie udało się to dopiero dziś.
Macie tak czasami, że czujecie, jakby cały świat uwziął się właśnie na Was? Wydaje mi się, że dziś miałam jakiegoś takiego okropnego pecha. Mój bus się zepsuł i marzłam na przystanku dopóki nie przyjechał autobus. Jeszcze okazało się, że nie zabrałam z domu żadnych pieniędzy i musiałam pożyczać, by kupić bilet...
Wczoraj dowiedziałam się o wymianie z Hiszpanią, która planowana jest już na kwiecień. Jak wspominałam, po powrocie do domu nie miałam na nic ochoty, więc nawet nie poruszyłam tego tematu, a dziś okazało się, że zostało tylko jedno wolne miejsce. Zapomniałam, że istnieje coś takiego jak telefon komórkowy i nie zadzwoniłam ze szkoły, by zapytać o zgodę. Kiedy wróciłam, okazało się, że mogę jechać! Teraz po prostu dosłownie modlę się, by to jedno jedyne miejsce było dalej dostępne, gdy będę jutro szukać po całej szkole pani, która się tym zajmuje.
Trzymajcie kciuki! 

Piosenka, którą na pewno wiele z Was zna, a której ja ostatnio słucham bez przerwy.  ♥ 

30 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki aby było dostępne to jedno miejsce! :*
    Jejjuu ja kocham tą piosenke Demi <3

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te smutne dni mam nadzieję,że będzie coraz lepiej ;*
    Powodzenia,oby ostatnie miejsce czekało właśnie na Ciebie ♥
    Cudowne czwarte zdjęcie na nagłówku :)

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ♥ . Śmiech to zdrowie : ) Płaszczyk piękny : *
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki. Jak tylko się dowiesz, daj znać. Bo będę przeżywać twoją podróż pewnie tak samo jak jednej z blogerek, która wyjeżdża na ferie do Berlina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że każdy następny dzień dla ciebie będzie tak pełny energii jak ten :)

    calia-caliaa.blogspot.com
    obserwacja za obserwację? jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia aby udało się z tą wymianą ! :) Fajnie że z Hiszpanią *ͺ*
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zestawy, piękny beret i płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą piosenkę Demi, jest świetna ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem z ulubieńcami stycznia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna piosenka, a co do wymiany to, ja mam tak samo tylko że do Niemczech :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. twoje zdjecia mnie inspirują, pozdrawiam!
    zapraszam do mnie :3

    whatsupp11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki żeby się udało! :)
    aktiwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli coś nie idzie po naszej myśli to życie sprawdza w co tak naprawdę wierzymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie :3 kocham piosenkę, a szczególnie jej tekst.
    Dołączam do obserwatorów.
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka <33
    też mam nieraz takie dni ;/.
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka pozytywna energia naprawdę daje wiele sił do robienia różnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna piosenka <3
    ________
    Zapraszam na skomentowanie nowego posta!
    Jeśli dodasz się u mnie do obserwatorów, zrobię to samo u Ciebie. ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne zdjecia :)

    http://kingaaphotography.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany jak ja bym chciała do Hiszpanii :3
    ♥blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, śliczne zdjęcia i cudowna sceneria :) Gdzie zostały zrobione zdjęcia, jeśli mogę spytać? ;)

    Co do potrzeby samotności - to chyba nic dziwnego i złego. Wydaje mi się, że to nawet lepiej, że masz takie chwile... Człowiek, aby się rozwinął potrzebuje czasem posłuchać swojego głosu, swojego wnętrza, a jeśli niem to chociaż nie słuchać innych.

    Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby to jedno miejsce było jeszcze wolne :)
    Pozdrawiam,
    www.pomrugaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdjęcia zostały zrobione w Dolinie Mnikowskiej. :)

      Usuń
    2. A więc dodaję Dolinę Mnikowską do miejsc, które chcę odwiedzić :)

      Usuń
  20. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się jechać na wymianę :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz : >
    Bardzo podoba mi się Twój blog <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!