piątek, 18 października 2013

motivation

 kurtka - Bershka | spodnie - Cropp | koszula - Pull&Bear

Ostatnio naprawdę ciężko jest mi znaleźć chwilę wolnego czasu. W nowej szkole przybyło mi obowiązków, z którymi nie zawsze potrafię sobie szybko poradzić i skutkuje to właśnie dość napiętym grafikiem. Szczerze przyznam, że kiedyś jednym z moich osobistych, małych marzeń było napisanie własnego opowiadania od początku do końca. Jestem ogromną fanką Harry'ego Pottera, dlatego przeważnie obracałam się w tym fandomie. Prowadziłam kilkanaście blogów, ale zawsze jakoś brakowało mi czasu. Choć czy ja wiem, czy chodziło o czas? Może po prostu zawsze brakowało mi odpowiedniej motywacji? Ale jak znaleźć motywację? Zawsze ogromną przyjemność sprawiało mi pisanie, ale... No właśnie, co z tym ale? Zawsze jest jakieś ale i nie mam pojęcia, jak się go pozbyć.


Przez kilka ostatnich dni brakowało mi osoby, z którą mogłabym szczerze i swobodnie porozmawiać. Nicholas Sparks w jednej ze swoich książek ujął cytat: "czasem rzeczy najzwyklejsze - kiedy się je dzieli z właściwymi ludźmi - bywają niezwykłe". I właśnie niedawno przekonałam się jak bardzo prawdziwy jest ten cytat. A wystarczyło do tego jedno spotkanie z przyjaciółką.

Kurtka na powyższych zdjęciach jest niezaprzeczalnie najlepszą rzeczą, jaką kiedykolwiek miałam! Naprawdę, jest świetna! I co najważniejsze - pasuje dosłownie do wszystkiego (sprawdzone)! Dlatego z góry przepraszam, że będzie pojawiała się dość często, aż do znudzenia.

9 komentarzy:

  1. Ten cytat jest na prawdę bardzo mądry. Podkreśla siłę przyjaźni.
    Świetne zdjęcia, szczególnie to ostatnie :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga! :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz naprawdę świetnego bloga , muszę tutaj wpadać częściej ;*

    ŚPIEWAM - http://alexwberry.blogspot.com
    na blogu MOJA NOWA PIOSENKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia <3 Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i zdjęcia .
    Zapraszam na mojego bloga i była bym wdzięczna gdybyś wspomniała o mim blogu w poście . <3
    http://www.lolaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurtka, świetnie wyglądasz. ;) Podobają mi się zdjęcia <3
    ♥ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka mi się bardzo podoba :)
    Obserwuejmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawie piszesz : >
    zapraszam do siebie ;* - http://photo-fashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!